چه اسباب بازی برای کودک مناسب است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چه اسباب بازی برای کودک مناسب است
نوشته شده در سه شنبه 21 مرداد 1399
بازدید : 27
نویسنده : jessica

آیا نمی دانید کدام اسباب بازی برای کودک مناسب است؟

Educational toys for kids اسباب بازی های آموزشی برای بچه ها ، با دادن هدایا به مجموعه کوچک اسباب بازی های یادگیری کودک می تواند هدیه ای ایده آل برای دانشمندان جوان جوان ، هنرمندان مشتاق ، پزشکان معالج و سایر موارد باشد. یک اسباب بازی آموزشی نه تنها نژاد کوچک شما را درگیر نگه می دارد بلکه به تقویت مهارت های یادگیری و سازمانی آنها نیز کمک می کند.

رشد ، یادگیری و پیشرفت هر فرد با مهارت های حرکتی و حسی آنها آغاز می شود. مهارت های حسی حواس شما را درگیر می کند. کودکان و بزرگسالان وقتی حواسشان را فرا می گیرند ، چیزهایی یاد می گیرند و به یاد می آورند.

انتخاب یک اسباب بازی به چه سن و مرحله کودک بستگی خواهد داشت. تا زمانی که رنگارنگ و شاد باشند ، لازم نیست در اسباب بازی های مخصوص جنسیت گرفتار شوید. از خود بپرسید که کودک از آن لذت می برد یا درک این مسئله کمی دشوار است.

در زیر ما Tangiplay STEM Coding Learning Robot Toys را برجسته کرده ایم.
Tangiplay نسل جدیدی از اسباب بازی های برنامه نویسی است که بچه ها را ترغیب به یادگیری در هنگام بازی می کند. این یک روش کاملاً جدید برای تعامل با اسباب بازی ها و تبلت ها به شما می دهد. بچه ها به جای استفاده از انگشت ها برای کنترل بازی ها ، روبات ها را کنترل می کنند. وقتی روبات را فشار داده ، اسلاید یا چرخان می کنید ، این کار به کدی ترجمه می شود که یک پاسخ منحصر به فرد در بازی ایجاد می کند. این زبان برنامه نویسی را لمس می کند و یادگیری حسی آنها را با اسباب بازی های دستی تقویت می کند.

matters اهمیت برنامه نویسی برای بچه ها】 داشتن کودکان یادگیری برنامه نویسی در سنین جوانی ، آنها را برای آینده آماده می کند. برنامه نویسی به کودکان در ارتباطات ، خلاقیت ، ریاضی و اعتماد به نفس کمک می کند. Tangiplay اینجا است که به بچه های خود می توانید با تفکر محاسباتی و خلاقانه به طور طبیعی تمرین کنند.
【یادگیری با اسباب بازی های دستی】 Tangiplay مجموعه ای از 12 اسباب بازی ربات است که با یک برنامه رایگان بازی iPad / iPhone دانلود رایگان تعامل دارد. با فشار دادن ، کشویی یا چرخاندن آنها روی صفحه ، افزایش یادگیری حسی آنها دستورات ورودی کودکان را از طریق روبات ها انجام می دهند. این باعث می شود زبان کد نویسی قابل لمس و درک آن آسان باشد.
120 سطح بازی از آسان تا سخت】 بازی بچه ها را با آموزش های ساده انیمیشن راهنمایی می کند تا از روبات ها برای اتصال ریلی ، حذف یا جلوگیری از موانع استفاده کنند و مسافران را به مقصد بفرستند. گرفتن یک امتیاز 3 ستاره از ابتدا آسان است تا اطمینان حاصل شود که حتی بچه های 4 سال نیز بازی را به راحتی قبول می کنند. سپس وظیفه گام به گام به روز رسانی می شود تا دانش رمزگذاری بیشتری ارائه شود.
Design طراحی جایزه و مواد قابل اعتماد】 ما سیلیکون درجه ای از مواد غذایی را تهیه می کنیم که برای پوشاندن قسمت های داخلی و محافظت بچه ها از قطعات الکتریکی ، نرم و ایمن است. با طراحی کودکانه و رمان کودکانه ، روبات های Tangiplay Code & Play جایزه IF Design Award 2020 و Award Pr Choice پدر و مادرها را برنده جایزه اسباب بازی نقره ای 2020 شدند.
کیت اسباب بازی ربات Tangiplay STEM Coding Learning toys، بسیار اسباب بازی آموزشی برای کودکان است.

 



:: برچسب‌ها: toys , educational ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: